Buli ajánló

STAY WASTED!

Fikázók

Kontakt

Ide írj: -itt lesz majd egy vagy kettő mail cím-

Random blogok

TOP OF THE PUNKS 2007 - part I.

2008.02.28. 06:00 :: neverlivetosee

Na ehhez is elérkeztünk végre... Ez egy beszélgetés lenne 2007 top 'X' legjobb eseményeiről. Magyarul, hogy mik is jöttek be nekünk múlt évben. Megsúgom, nem sok minden. Azért fogadjátok szeretettel az alábbi beszélgetést:

NEVERLIVETOSE: Mi volt az a koncert, ami nagy hatást tett rád az idén? Volt egyáltalán ilyen neked?

WALKINGONTHEMOON: Természetesen volt, igaz nem voltam idén túl sok koncerten, de az Unison koncertje újvidéken nagyon nagy hatással volt rám. Kevés olyan buliban voltam mostanság, ahol a koncert után szabályosan nem tudtam szóhoz jutni.

 

NLTS: Na azt én is megnéztem volna, amit küldtél az nagyon tuti, engem meggyőzött nagyon, hogy nem csak ismételgetéssel meg a másik nyúlásával lehet fasza zenét csinálni!

WOTM: Jaja izgalmas, és pont ez volt benne a jó,hogy tényleg érződött az egészen az a fajta szenvedély, ami szerintem néha már hiányzik... meg mégiscsak számomra új közeg volt. Új hely, olyan város ahol nagyon régen voltam, akkor is csak átutazóban

NLTS: Bennük nekem az tetszett, hogy nem csak szenvedély, hanem kreativitás is van, lemezen sajnos csak az utóbbi jön le jobban, ezért is sajnálom, hogy még nem láttam őket.

Merre is volt ez?

WOTM: Meg valahogy sokszor feszült vagyok az ilyen bulikon, ennek okára nem mindig tudok rájönni. Itt ez valamiért nem volt. Olyan volt, mintha ezer éve ismert emberek közé mentem volna. Amúgy újvidéken, a CK13ban. Ez egy ifjúsági központ, természetesen állami pénzből finanszírozva. Van egy kicsi pult része, tele plakáttal (pl propagandhi, misfits, ramones, motörhead, exploited koncertplakátok - csak a teljesség igénye nélkül), bőséges distroval, etc…

NLTS: Ezek a koncertek mind voltak is a helyen, vagy csak menőzni akartak, esetleg mind a kettő?

WOTM: Menőzni akartak, de ezek közül szerintem sok megfordult már, ha nem itt, akkor Belgrádban. Ramones azt hiszem nem, bár nem tudom. De mondjuk az Exit fesztiválra (az itteni Sziget…) hoztak olyan neveket, mint pl Henry Rollins Band, akik Black Flaget nyomtak…

NLTS: Arról hallottam is!

WOTM: ...vagy, éppen Morrissey. Mondjuk ezért a kettőért a mai napig nem nézek tükörbe, mert kihagytam. Okokat meg nem mondok, mert kiröhögnél…

NLTS: Jól teszed, haha. Amúgy nem, hiszen én is ezt csinálom mindig…

WOTM: Aztán, ami még izgalmas volt, az egy horvát banda, a Chang Ffos -nem röhögni a  néven- ilyen pszihedelikus,stoner rock, egy nagyon durva dobossal! Igazából a turné másik résztvevôje miatt mentünk el a barátaimmal, de az ô produkciójuk (a Hang, ilyen Tragedy vonal, csak rakéta meg politika helyett csajokról) nem volt valami, de a horvátok ütöttek! Olyan volt az egész, mintha egy banda lehangolt gitárokkal, törzsi indián dalokat játszott volna… Nekem tetszett csak kicsit hosszú volt a buli. Meg mondjuk a Sizif és a Reflections Of Internal Rain koncertje férne bele a top3-ba.

Ja, csak 1 mondat erejéig vissza újvidékre, meg a ifjúsági központra... mindig elcsodálkozom ezen: van egy ilyen hardcore válogatás, azt hiszem neked is elküldtem mp3-ban, az ifjúsági központon keresztül adták ki a cd-t. Gyakorlatilag felvettek rá állami támogatást és ahhoz képest, hogy az országot külföldön szerintem elég negatívan ítélik meg, meg sokszor mi is, ezen komolyan meglepődtem. Meg azon hogy a hely, gyakorlatilag olyan mint egy squat, -www.ck13.org a címe- vannak programok, foglalkoznak az ifjúsággal. Annyira pozitívan csalódtam, talán a tavalyi év legkellemesebb csalódása.


 

NLTS: Hát igen, azt hallottam már, hogy nálatok azért az underground jobb helyzetben van...

 

WOTM: És mi volt a rád legnagyobb hatással lévô koncert 2007ben?

NLTS: Hmm,  nekem két ilyen esemény van, de nem tudom hogy melyiket mondjam, szóval mondom mind a kettőt, az baj? Nem, mert te is mondtál egy csomót, hehe.

Szóval az egyik ilyen a Cloak/Dagger volt, de az talán csak azért, mert aznap nagyon nyűgös voltam és koncertre se akartam menni, így pozitívan hatott rám nagyon a parti. Jó volt, mókáztunk, bt-vel pörögtünk mint két köcsög lsd-s!


 

WOTM: Mondjuk ezt sejtettem.. sokaknak toplistás volt.

NLTS: Annyira nem volt nagy szám, de rám jó hatást gyakorolt, ez tény. A másik ami nagyon tuti volt, az utolsó SMAB SYSTEM fest! Azt egy garázsban kellett megtartanunk mert a hellyel kis félreértés történt, és bár akkor a gatyámat ráfizettem az egészre (nem volt nagy veszteség, de nekem sem volt szinte semmi zsém), megérte az utolsó fillérig a dolog! Vittünk ki egy csomó kaját,

kanapét kihoztuk a garázsból, aki akart kiült cigizni vagy mást csinálni. Volt két fajta meleg kaja,

vegan és húsos is. Voltunk kb 35-en. Nagyon jó volt.

WOTM: Az ilyen pillanatok adják vissza szerintem az embernek a néha kissé megkopó lelkesedését az egész iránt. Magamon is ezt vettem észre meg nem tudom, te hogy vagy vele, de kicsit az egészből hiányzik a spontaneitás, amitől izgalmas lesz!

NLTS: Hát igen. Akkor pl mikor közölték, hogy nem lesz a helyen buli, akkor meglepődtem, de nem pánikoltam be, pedig szokásom, bár az is tény, hogy csak akkor, amikor egyedül vagyok, akkor könnyen bepánikolok. Kis dolgokon is akár. Itt viszont egyből gondoltam: GARÁZS!

WOTM: Szóval adta magát a dolog.

NLTS: Hát ja! Nem nagyon szóltunk a helyi arcoknak a változásról, inkább a pesti brigádot vittük el magunkkal, ők így is elég sokat költöttek az útra. Helyieknek nem is szóltunk, hogy máshol lesz a koncert, mert minek? Be sem fértek volna már, haha!

WOTM: Aki számított, az tudott róla?

NLTS: Amúgy meg igen, így is jöttek ismerősök, mert akikkel igazán jóban vagyunk azok úgy is értesültek erről

Amúgy még ami tetszett idén, azok úgy általában Némó bulijai, már persze amin fent voltam. Nem segget nyalva mondom ezt, mert ki tudja, amin nem voltam ott biztos kurva szarok voltak, haha!

De most komolyan, idén voltam két one and the same-jén meg a cover festen amit szintén ő szervezett és ezek mind nagyon királyak voltak! Meg szerencsére ezekre a bulikra sokan járnak le és nem ilyen tufarokkerek

Mást nem igen tudnék kiemelni. Ha egyet kéne mondanom, ami nagyon top volt, akkor legyen a Cloak/Dagger. Neked melyik lenne a toppod?

WOTM: Unison egyértelmü. Nem is hogy idén, de talán a Trial mellett a másik legnagyobb hatással lévô koncert eddig, amire szerettem volna elmenni, de ilyen vagy olyan okok miatt nem jött össze, az a Death is not glamorous, a már emlegetett Cloak/Dagger és a Bane. Na jó, meg a No Means No fasza lett volna...

NLTS: Na igen, ezekből párat benéztem én is. De hát csóró vagyok, így is nagyon megterhelő volt nekem még a C/D is. Pedig még annyira messze sem lakok!



www.myspace.com/templeofchangffos
www.myspace.com/unison011
www.myspace.com/wearecloakdagger

Szólj hozzá!

Címkék: hardcore 2007 2008 one and the same top of the punks unison chang ffos

A bejegyzés trackback címe:

https://sikolyamabol.blog.hu/api/trackback/id/tr89356647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
 
 
süti beállítások módosítása