Buli ajánló

STAY WASTED!

Fikázók

Kontakt

Ide írj: -itt lesz majd egy vagy kettő mail cím-

Random blogok

TOP OF THE PUNKS - part II.

2008.03.13. 21:44 :: walkingonthemoon

Gondolom mindenki kurvára izgatott volt, hogy mikor folytatódik évértékelő cikkünk, így hát nagy örömmel jelenthetem be, hogy éppen a cikk sorozat befejező részét olvashatod! Nem semmi, ugyi?

WOTM:

És ha már TOP5, neked melyik banda, melyik lemeze volt az ami legjobban tetszett, hatással volt rád, vagy valami miatt mindenképpen kiemelnéd. End Of A Year?

NLTS:

Nem, az nem 2007-es! :- D Szóval az most kiesett. Hát nem is tudom, meg mondom őszintén, jó album alig jutott el hozzám az idén vagy ami eljutott, az nem is 2007-es. Neked?

WOTM:

Nem muszáj 2007-est mondanod... Nekem!? Huh

NLTS:

Mondjuk az Uni... uh hogy írják? Tudod ami neked év koncertje. ciki de elfelejtettem a nevét :- (

szóval az bejött, de az ugye nem 2007-es

WOTM:

Unison..

WOTM:

nembaj, majd korrigálunk..

NLTS:

Alap

NLTS:

Mondjuk ha 2007-est kéne mondani ciki de itt is a Cloak/daggert emelném ki.

WOTM:

Hmm, részemrôl is fogós a kérdés. Nem vagyok az a fajta aki vadássza a legújabb dolgokat, inkább visszafelé kaparok, megpróbálok alaposabban áthallgatni albumokat. én asszem a Fugazit emelném ki, amit a közelmúltig nem nagyon vett be a gyomrom de a kitartó próbálkozás meghozta az eredményét, így a Repeater, és a 13 Songs méltán felkerülnek nálam a képzeletbeli top50 elôkelô helyeire...

Ha meg 2007-est kéne mondani, akkor azt hiszem gondban lennék

NLTS:

Repeater tényleg atom nagyon

WOTM:

Legyen a Double Negative albuma, bár félek, hogyha jobban átgondolnám, tuti mást mondanék...

NLTS:

Na az még tényleg nem egy rossz! Tetszik ez a Void féle hangzás nagyon

WOTM:

Jaja, nekem is bejött. Eleve a Voiddal való hasonlatosságok miatt is. És ami a legkevésbé tetszett? Album, koncert, bármi...

NLTS:

Huha, hát ami hardcorepunk és nagyon nem tetszett az egy csepeli buli volt

Säw-val és Not This Time-mal játszottunk volna

WOTM:

Mi történt?

NLTS:

Szar szervezés, semmi több. Ami azért érdekes, mert a srác már csinált oda más bulit ami meg kurva jól sikerült, nem tudom most mit cseszett el igazából tényleg csak szar szervezés volt.

Szar albumot meg nem mondanék, mert abból nagyon sok van! talán inkább olyat próbálok keresni, ami csalódás volt az idén.

Hmm...ez egy jó kérdés, gondolkodok is rajta, addig írd te a legszarabb koncert élményedet az idén 

WOTM:

Huh, fogós, mert mint már említettem nem sok mindenbôl tudok válogatni ami csalódás volt az a Hang, vagyis többet vártam a myspace-es dalok alapján...meg a szegedi Bridge To Solace koncert, az elsô albumuk nagyon tetszett, a Newborn albumai egytôl egyig alapvetések a BTS többi anyaga unalmas volt.

NLTS:

 Ugye? Ez amúgy nekem is csalódás.

WOTM:

Valahogy ez nekem a koncerten is kiütközik, lehet hogy több Darkest Hourt kéne hallgatnom, biztos bejönne ami meg egyenesen felbaszott az ugyanezen a bulin a Fallen InTo Ashes koncertje

NLTS:

Bevagyunk oltva fém ellen, ennyi.

WOTM:

Vagyis a basszer viselkedése, nem szeretem az ilyen helyeken a rocksztárokodást, itt meg nagyon az ment, vagyis annak tünt... meg volt a szabadkai the Shining koncert elôtt egy hely banda, akik ilyen freestylenak aposztrofálták a zenéjüket, ilyen keményebb zenére hiphop ütemek, szövegek, meg üvöltözés. Na annak speciel vártam nagyon a végét.

Lehet hogy be vagyunk oltva fém ellen, ennek ellenére ha ideges vagyok, a Slayer - Reign In Blood albuma szokott passzolni a hangulatomhoz...

Legrosszabb album? Said Radio talán.

Persze, nem a legrosszabb, csak lehet én sokkal többet vártam tôle... nem igazán tudom hova tenni..

NLTS:

Ennyire nem jött be a Said Radio? Én mondjuk albumot nem hallottam, de amiket átküldtek, azok nagyon bejöttek! Megkaptam mindent amit vártam: ötletet, dühöt, energiát...

WOTM:

Végülis nem rossz.. de ha azok közül kéne kiválasztani, amelyek idén jelentek meg, ezt az albumot hallgattam legkevesebbet.Pardon, nem is! Van mégegy, amiben szerintem nagyobbat csalódtam: Knife Fight - Crisis

düh, meg energia meg minden, csak nem szeretem annyira a powerviolence hardcore-t.

sôt még ennél is van egy sokkal szarabb, látszik hogy nem vagyok eléggé átgondolt...

NLTS:

Én csak azért csalódtam benne, mert sokan mondták, hogy milyen jó, de semmi ötletet nem láttam benne.

WOTM:

Ceremony. A nagylemezük. meghallgattam a myspacees dalokat, azt mondtam na végre valami fasza! Ez az én bandám! Lekaptam valahonnan az albumot.

NLTS:

Túl naív vagy! haha

WOTM:

Amikor a negyedik dalban is ugyanazok a dalszerkezetek vannak, csak másmilyen sorrendben, az nekem nem valami izgalmas. Kislemezen fasza,nagylemezre ez így sok szerintem.

Ja még a legjobb idei lemezekhez muszáj egyet megjegyeznem. közben eszembe jutott.

igaz hogy agyonra dicsérték már, meg minden. de szerintem az új Another Way album nagyon fasza lett. ötletes, egyedi... érezhetô a fejlôdés, fasza hangzás, kb 20x hallgattam meg egymás után úgy hogy nem untam rá.

NLTS:

Hmm, nekem a Békés idők jobban bejött, kicsit dallamosabb volt meg nyersebb.

De tény, hogy a legutóbbi se rossz!

WOTM:

A Békés Idôk nagyobb áttörés volt az biztos. Én nem tudnék dönteni... szerencsére nem is kell.. Sikerült választanod?

NLTS:

Hát nem tudom. Nem igen Igazából csalódni idén nem csalódtam, de tény, hogy nem is vártam semmit sem. Úgy hogy ezt a helyezést én ki is húznám. vagy találjak ki valami amúgy is nagyon rossz együttestől egy lemezt szerinted?

WOTM:

Rád bízom, de szerintem ha akarod ki is húzhatod..

NLTS:

Akkor húzzuk ki!

NLTS:

Na már csak egy maradt hátra a "top5 2007", az pedig a személyes történés.

nekem idén a balaton illetvea  garázs koncert volt ez, de a garázst már máshol írtam, szóval maradjon a balaton illetve az az körüli eseméynek

szóval a lényeg, hogy a gitárosunknak van ott ilyen kis nyaralója és lement az egész Not This Time meg kisebb baráti köre kivéve a dobosunk, ő csak késbőb jön, úgy volt megbeszélve ott voltunk majdnem egy hétig és annak a hétnek a péntekjén vagy szombatján lett volna a koncert mármint egy Siófoki a koncert napján hívtuk a dobosunkat, hogy akkor mi lesz hát ő mondja, hogy nem tud jönni...

erre szépen elkezdtünk találgatni, hogy mi legyen majd a Zharmaq dobosa bevállalta hogy lejön és megtanul 7 számot és 2-3 feldolgozást. A szülei hoztál le hihetetlen egy arc. Lejött és dobolt. Tudom nem nagy valami, de nagyon jól esett...


WOTM:
Anno a srác aki az Elizben írt egy koncertbeszámolót a Jack koncertrôl, és volt benne egy nagyon találó mondat: "nem szivesen, természetesen". Ha ez nincs, másképpen nincs underground zene szerintem.

NLTS:

Hát igen. Nálunk ilyen pl nincs

WOTM:

Hogy nem adnak cuccot kölcsön?

NLTS:

jó ez úgy van, de ami itt van salgótarjánban... az lófasz

WOTM:

Nem tartanak össze a "zenészek"?

NLTS:

Igen is meg nem is. Pl volt egy karácsonyi koncert. Ez itt tarjánban "A" karácsonyi koncert. Szóval ott bevállaltuk Säw-val, hogy kezdünk hétkor, majd jött volna egy olyan zenekar, hogy Insulineű

erre kijátsztották, hogy ők nem is így beszélték meg meg ilyenek.Szóval ők nem jöttek szinpadra

meg senki más se. úgyhogy egy órás szünet után jött a Not This Time...

WOTM:

No comment.

 Negi top5?

NLTS:

Hmm...hát ahogy vége lett a Kakuk Fogóval a kapcsolatom az nem volt a legjobb

bár arról nem ők tehetnek, meg nem is én, egyszerüen így alakult. de ezt nem szeretném kifejteni igazából. szóval keresek mást :- )

negativ élmény, hogy még idén is kurva menő minden szart core-jelzővel illetni, mert úgy hitelesebb/menőbb lesz. Nem tudom erre mi szükség van?

WOTM:

Naja... deathcore...

NLTS:

az insuline amiről írtam, amúgy ők is jól zenélnek, szóval azzal nincs baj, na a lényeg, hogy ők lovecore vagy mi? ezt valami logón olvastam. Remélem hamar megválnak ettől, mert nevetséges

ők is inkább legyenek csak modern death metal és szevasz. Nem kell kórozni itt össze-vissza

WOTM:

Nekem a személyes toplista...

Hát...aminek nagyon örültem, az az hogy úgynézki sikerül összehozni egy bandát, mivel négyen vagyunk kell némi kompromisszum, de ez még mindig apróság, ahhoz képest hogy eddig milyen kompromisszumok árán zenéltem. Soha nem játszottam gitáron, csk basszusgitáron, és gondolkodás nélkül belevágtam a gitárosi poszt ellátásába. és örülök neki hogy haladok vele, mert nehezen ment. amire büszke vagyok az az Eliz Csodaországban#2

erre talán még büszkébb mint az elsôre, sôt, azóta csináltam egy perzine-t Fáziskésés címen, de ebbôl összesen 2 példány készült el.amire szintén büszke vagyok.

NLTS:

Haha, az ultralimitált zine

WOTM:

igen, mert igazából másmilyen koncepciót akartam bele, mint ami megvalósult

lehet hogy kerül majd a jelenleg csak ürügyként üzelemelô Eliz#3-ba ebbôl 1-2 cikk aztán, egy negatív tapasztalat, kidobott a barátnôm, ami azért top mert egy fordulópontot jelentett az életemben,és ennek köszönhetôen rengeteg tapasztatra tettem szert, fôleg lelki szinten

és most sokkal kiegyensúlyozottabban érzem magam, mint mondjuk egy fél éve. Szóval bizonyos szempontból ez is pozitív. Aztán a Sikoly a mából blog is egy pozitív dolog. amivel le tudom kötni magam.

NLTS:

Jaja!

WOTM:

kezdek szétszórt lenni. Mára fejezzük be, jó?

NLTS:

Haha.Oké :- )

 

[Aztán az „évértékelô” beszélgetés itt nagyjából be is fejezôdött...]

1 komment

Címkék: fugazi 2007 cloakdagger end of a year double negative

A bejegyzés trackback címe:

https://sikolyamabol.blog.hu/api/trackback/id/tr91379996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buster 2008.03.22. 02:18:31

hát bazmeg, még azt hittem, hogy nekem keserű a szar. de jó látni, hogy van még lejjebb a lejtőn!
 
 
süti beállítások módosítása