Buli ajánló

STAY WASTED!

Fikázók

Kontakt

Ide írj: -itt lesz majd egy vagy kettő mail cím-

Random blogok

At the show - 2007.10.14. - Rézmál

2007.11.05. 13:00 :: neverlivetosee

Megint csak megkésett képek és egy beszámoló. Dance or die, HxAxS, Gentleart of chokin', Memphis Attacks Kazahstan meg két brazil banda. Íme:

Szóval tudni kell rólam, hogy én is csak egy átlagos csori gyerek vagyok, így nem igen áll módomban utazgatni ide-oda koncertekre, akármennyire is kihagyhatatlanok. Pláne hétköznap.
Viszont ezen a napon valamiért kivételt tettem és felmentem erre a koncertre pestre. Hogy miért? Olcsó belépő, barátok, sok számomra új zenekar, és még kedvem is volt az egészhez, szóval gondoltam miért is ne.
A vártakkal ellentétben viszont annyira nem volt jó a koncert, legalább is sokkal többet vártam tőle. Az ember valamiért mindig azt hiszi, hogy ha jön külföldi fellépő, akkor az biztos nagyot fog ütni. Legalább is ezt hiszi egy akkora paraszt mint én, és nagyot is csalódtam az est két brazil bandáján. Akkorát, hogy még a nevüket sem jegyeztem meg, sőt, az egyikről inkább még képeket sem csináltam, mert annyira rossz volt. Ilyen jó fejeskedős Sepultúrás akármi.
Ellentétben a Dance Or Die-hoz nem fűztem sok reményt, mivel a zenekar belső problémákkal küzködött, mégis egész korrekt showt nyomtak és persze az elmaradhatatlan Fix Me is elhangzott. Ez alatt sikerült ráesnem egy asztalra, máig nem tudom hogyan. Ha a zenekar nem inna számok között és mozgás is nagyobb lenne, illetve olyan intenzitással nyomnák a dalokat mint ezen az estén, akkor tuti kis zenekar lenne ez.


Szóval D.O.D. után jött az a szepus brazil baromság, amin kint volt szinte mindenki az udvaron. Mire visszamentem, már szerelt a HxAxS. Ők hozták a legtöbb havert be, kiknek nagy része utánuk le is lépett. Kár, mert a Gentleart, ami utánuk jött az nagyon atom volt. Na mindegy, a lényeg, hogy ez volt az első koncertjük. Milyen volt? Hát izé. Jó is meg nem is, én mondjuk látok fantáziát benne, szerintem pár koncert után összeáll az egész stabillá. Érdekes mód volt itt is Black Flag feldolgozás, persze ugyan az a szám. Ekkora trend ezt a számot feldolgozni? Mondjuk atom egy szám, szóval dolgozzák csak fel, de félek hogy a végén még én is ráunok az egészre.


Ahogy fentebb írtam, HxAxS le, közönség fele pedig el. Pedig csak most jött az est fénypontja, legalább is számomra, a The Gentleart of chokin'. Aki szereti a Charles Bronson szebb pillanatait (pl a Spazz-zal készített splitjüket), annak tuti bejönne ez a zene. Nem vagyok annyira jártas fastcore téren, de rám elég nagy hatást gyakorolt a zenekar, az énekes pedig egész ügyesen mozgott a szinte kezéhez ragadt mikrofon állvánnyal, így viszonylag egyedinek tünt az egész, nem utolsó sorban pedig még jónak is. Én csak ajánlani tudom mindenkinek a zenekart.


Utolsóként lépett még fel az este a Memphis Attacks Kazahstan, akik előtt ugyan volt még egy zenekar, de szerintem elég csak annyit írnom róluk, hogy brazilok voltak és unalmasak. Nevükre sem emlékszem. Sajnos a vártakkal ellentétben a M.A.K. is elég hanyagolható műsort produkált, pedig az első showjuk Salgótarjánban nem volt semmi. Ez viszont ahhoz képest nagyon a béka segge alatt volt. De legalább szép képeket csináltam róluk, szóval én jól éreztem magam, bár csak a fényképezés miatt. Mások tuti nem, pláne a hölgy akit hasba rúgott a gitáros, Rozi. Ejnye. A koncertjüket amúgy valamiféle "performance-zaj-törés-ugrás-rúgás-kicsiarakás"-ként kéne elképzelni, ami akár jól is elsülhet (lásd: salgótarjáni bulijuk), de akár rosszul is (lásd: ez a buli).


Összességében továbbra is azt mondom hogy megérte felmennem, még a két szar brazil banda ellenére is. Pont azt beszéltük amúgy, hogy tuti ingyen kínálták fel magukat a koncertre, máskép tuti nem juthattak be erre az estre. Vagy igen? Remélem nem.


Képek a buliról:

1 komment

Címkék: punk beszámoló hardcore at the show 2007 memphis attacks kazahstan dance or die hxaxs the gentleart of chokin

A bejegyzés trackback címe:

https://sikolyamabol.blog.hu/api/trackback/id/tr18219039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 
 
süti beállítások módosítása